صفحه اصلی / راهنمای ثبت نام الکترونیکی در سامانه :

راهنمای ثبت نام الکترونیکی در سامانه :

راهنمای ثبت نام الکترونیکی در سامانه :

سامانه الکترونیکی آموزش فدراسیون ورزشهای همگانی با رویکرد مکانیزه سازی فرایند آموزش و ارائه خدمات مطلوب در سریعترین زمان ممکن پیاده سازی شده است.لذا تمامی مخاطبین فدراسیون ورزش های همگانی بمنظور دریافتخدمات، می بایست در این سامانه ثبت نام نمایند. 
ثبت نام:
جهت استفاده از سامانه الکترونیکی آموزش باید در گام نخست ثبت نام نمایید. پس از ثبت نام در سامانه، کد ملی شما به عنوان نام کاربری در نظر گرفته می شود و رمز عبور خود را جهت استفاده از خدمات سامانه بخاطر بسپارید
پس از انجام عمل ثبت نام باید برای فعال سازی حساب کاربری درخواستی، به پست الکترونیکی ثبت شده مراجعه نمائید و با کلیک روی لینک فعال سازی، حساب کاربری شما فعال می گردد. بنابراین می توانید بمنظور تکمیل اطلاعات و استفاده از خدمات سامانه به سیستم ورود نمائید
نکات مهم:
۱- هر کد ملی و پست الکترونیکی یک بار در سیستم قابل تعریف می باشد. لذا کاربر نمی تواند با کد ملی و پست الکترونیکی مشابه دو حساب کاربری متفاوت داشته باشد.
۲- با توجه به اینکه جهت فعال سازی حساب کاربری، لینک مربوط به آن به پست الکترونیکی اعلام شده ارسالمی گردد، لذا باید در ثبت صحیح آن و شماره موبایل دقت کافی نمائید.

بازیابی کلمه عبور:
در صورتی که قبلا حساب کاربری ایجاد کرده اید و هم اکنون کلمه عبور خود را بیاد نمی آورید؛ می توانید با انتخاب
گزینه فراموشی کلمه عبور و به دنبال آن با وارد کردن پست الکترونیکی و یا کد ملی (نام کاربری)، نسبت به بازیابی گزینه فراموشی کلمه عبور و به دنبال آن با وارد کردن پست الکترونیکی و یا کد ملی (نام کاربری)، نسبت به بازیابی آن اقدام نمائید.
پس از انجام کامل فرایند ثبت نام، امکان ورود به سامانه از طریق گزینه ورود امکان پذیر می باشد.
ثبت اطلاعات کاربری :
پس از ورود به سامانه الکترونیکی آموزش در ابتدا باید نسبت به تکمیل اطلاعات کاربری خود اقدام نمایید. برای این منظور از منوی سمت راست در بخش حساب کاربری، گزینه ویرایش اطلاعات کاربری را انتخاب کنید
پس از انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات کاربری، باید به تکمیل اطلاعات مندرج در برگه های فرم مورد نظر بپردازید
برگه مشخصات فردی: در این بخش تمامی اطلاعات هویتی کاربر ثبت می گردد.
اطلاعات تماسی: در این بخش اطلاعات تماسی اعم از اطلاعات تماس و آدرس محل سکونت ثبت می شود.
اطلاعات تحصیلی و شغلی: در این قسمت نیز اطلاعات تحصیلات کاربر و اطلاعات شغلی و محل اشتغال درج می گردد.
مدارک: در این قسمت کاربر تمامی مستندات و مدارک خود را که جهت شرکت در دوره های آموزشی و یا دریافت خدمات و تسهیلات مورد نیاز می باشد ارسال می نماید.
ثبت سوابق و دوره های گذرانده شده: 
در سامانه الکترونیکی آموزش فدراسیون ورزش های همگانی، تمامی کاربرانی که مراحل فوق را طی نموده اند صرفاٌ به عنوان یک کاربر تلقی می گردند، لذا در صورتی که شخص دارای نقش مربیگری، داوری، مدرسی و … می باشد، ملزم 
به ثبت اطلاعات آن به صورت دقیق است. 
ضمننا توجه نمائید که ثبت اطلاعات مزبور به منزله اعطای نقش مربوطه نمی باشد. بنابراین اطلاعات درج شده توسط کاربر می بایست پس از بررسی و صحت سنجی بوسیله فدراسیون به تائید برسد تا اطلاعات دریافت شده به عنوان سوابق و نقش کاربر لحاظ گردد.
بنابراین جهت درج اطلاعات تخصصی خود از منوی سمت راست گزینه درخواست تائید دوره را انتخاب نمائید.
پس از باز شدن فرم مربوطه به ثبت اطلاعات تخصصی خود طبق احکام صادره بپردازید.
نکته: با انتخاب گزینه انتخاب مستندات، می بایست حکم و یا مستند مربوطه به دوره درخواستی خود را بارگذاری نمائید.
مشاهده دوره های ثبت شده :
با عنایت به دوره های ثبت شده در بخش قبل، می توانید با مراجعه به دوره های گذرانده شده از منوی سمت راست نسبت به وضعیت دوره درج شده مطلع گردید.
کنید . 
توجه داشته باشید مادامی که دوره ثبت شده شما در وضعیت در حال بررسی و یا رد شده باشد، شما قادر به استفاده از خدمات آن نخواهید بود و فقط خدمات کاربر پایه به شما ارائه می گردد. بنابراین در صورتی که دوره شما به تائید فدراسیون برسد شما می توانید خدمات الکترونیکی از جمله ثبت نام و یا شرکت در دوره های آموزشی بالاتر را دریافتکنید . البته توجه نمائید که جهت شرکت در دوره های بالاتر باید تمامی شرایط مورد نیاز طبق آئین نامه آموزشی راداشته باشید.