صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / پیام دکتر نادر شکری رئیس انجمن ورزش یوگای ایران بمناسبت مسابقات قهرمانی کشوری بانوان ورزش یوگا

پیام دکتر نادر شکری رئیس انجمن ورزش یوگای ایران بمناسبت مسابقات قهرمانی کشوری بانوان ورزش یوگا

پیام دکتر نادر شکری رئیس انجمن ورزش یوگای ایران بمناسبت مسابقات قهرمانی کشوری بانوان ورزش یوگا ( پنجم، آبان،
بسم الله الرحمن الرحیم
عرض سلام و احترام و خیر مقدم خدمت مسولین، مدعوین، همکاران و اعضای خانواده محترم ورزش یوگای کشور و شما ورزشکاران، داوران و عوامل اجرای مسابقات قهرمانی کشوری بانوان ورزش یوگا حاضر در شهر زیبای یزد که دعوت ما راقبول کرده و قدم گذاشته اند. بر دیدگان ما گذاشتید.
یارب قو علی خدمتک جوارحی پروردگارا ! اعضاء و جوارح مرا در راه خدمت به خودت قوی و نیرومند گردان.
آنچه که جامعه انسانی را هر روز مورد تهدید قرار می دهد بی تحرکی و سستی حاصل از فناوری های پیشرفته است . رشد افسار گیسخته تکنولوژی گیوتینی برای قطع نسل بشریت است .
خداوند انسان را به نحوی آفریده که بواسطه آن راه برود فعالیت کند و کار کند و شاید با قاطعیت می تواند در دنیای امروز از بیماری های ساختاری و کلتی بدنی به واسطه بی تحرکی و عدم انجام فعالیت های ورزشی در انسان ها پدیدار گشته است.

ساخت خانه های کوچک آپارتمانی که هیچ گونه فضایی را برای تحرک کودکان در نظر نگرفته و به کار زن و مرد و بی توجهی به بازی و شادی بچه ها آنها را نیز ماشین وار آورده است.
تاکید بر گنجاندن یک ساعت در روز به امر ورزش، سلامتی تندرستی و ایجاد شادابی و نشاط را به دنبال دارد و ضرب المثل عقل سالم در بدن سالم نمود فلسفه فعالیت ورزشی است.
به جرات می توان گفت در هیچ جایی از مسابقات نتوان گروه های مختلف سنی نخبه و بی نظیر ورزش را برای دور هم جمع کرد و این فرصت مغتنمی را برای شماست که در مسابقات برتر و رقابت های ورزشی، قوانین زندگی را یاد بگیرید و شکست دهید. پیروزی پله ای بسازید و یاد بگیرید که پایان راه نیست . از پیروزی سرمست نباید شد . یاد بگیرید در عین قدرت رئوف باشید و در عین دارایی سقاوتمند.
رقابت ، حقوق اجتماعی را تداعی می کند و مسابقه آموزش و در قالب عمل است . اجرای مسابقات کشوری به عنوان گروهی و اتحاد برای دستیابی به اهداف بزرگ است و رقابت خواسته های بدن انسان است .
خوشحالم که به عنوان رییس انجمن ورزش یوگای ایران و به حول قوه الهی افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور بانوان ورزش یوگا را با میزبانی خوب هیات ورزشهای همگانی استان یزد و همکاری مسولین فدراسیون ، هیات رییسه انجمن ورزش یوگا ، کمیته داوران ، عوامل اجرایی و مساعدتهای بی دریغ هیاتهای همگانی استانهای سراسر کشور جهت اعزام شما عزیزان و بزرگواران به این مسابقات و با هدف ایجاد شور و نشاط در جامعه و دستبابی به تندرستی و سلامتی در کنار آموزش مهارتهای زندگی اجتماعی در بطن رقابتهای پیش رو برگزار نماییم جا دارد از تمامی همکارانی که تلاشهای فراوانی برای برگزاری این مسابقه در هفته های گذشته انجام دادند تشکر و قدردانی نمایم. به دعا آمده ام هم به دعا دست برآر که وفا با تو قرین باد و خدا یاور ما

ارادتمند همیشگی

دکتر نادر شکری

درباره adminps

عباس خیراندیش
مدیریت وب سایت لطفا سوالات پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید با تشکر

این مطالب را نیز ببینید!

ثبت نام جام هوادار تا ۳۱/۱/۱۴۰۳ تمدید شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *