صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / پیام تشکر رئیس هیئت از ورزشکاران

پیام تشکر رئیس هیئت از ورزشکاران

بسمه تعالی

“حب الحسین یجمعنا”

مردم به ساحت سیدالشهداء (ع) واقعاً اظهار ارادت می کنند این معرفت و این محبت برای ما، برای ملت ما افتخار است. “مقام معظم رهبری مدظله العالی”

با عرض سلام و احترام خدمت شیر زنان و مردان ساوجی این ورزشکاران بی ادعا

حماسه حضور باشکوه و بی نظیر شما ورزشکاران صبحگاهی با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) در رویداد همایش پیاده روی حسینی تجلی صحنه های ارزشمندی از عشق و ارادت خالصانه به اباعبدالله الحسین(ع) و نشانه ای از همدلی و اتحاد مسلمین است.
امروز با دیدن این همایش پیاده روی به خود می بالم که هنوز با وجود دشمنان داخلی و خارجی که قصد از بین بردن اعتقادات مذهبی ما را دارند کسانی هستند که به دشمنان اعلام کنند امام حسین (ع) جزئی از زندگی ما هستش و خواهد بود .
هستند کسانیکه عاشقانه با از خود گذشتگی تا پاسی از شب برای اینکه این مراسم به خوبی برگزار شود بروند تا تجهیزات مورد نیاز را فراهم کنند. اینها نشان از عشق به خاندان پیامبر است. باز به خود افتخار می کنم ورزشکاران صبحگاهی استراحت و در کنار خانواده بودن را بر خود حرام کرده اند و برای امام شهیدشان و به پشتوانه رهنمودهای رهبرعظیم الشان این انقلاب برای آرمان شهدای حماسه بزرگ کربلا و شهدای ایران زمین در عرصه های گوناگون اینگونه راه پیمایی نموده و عزاداری نمایند
باشد که پرچم پر افتخار اسلام در سراسر گیتی به اهتزاز درآید و ندای الله اکبر صفا بخش جان همه حق طلبان و آزاد اندیشان جهان گردد

عباس خیراندیش
رئیس هیئت ورزشهای همگانی ساوه

درباره adminps

عباس خیراندیش
مدیریت وب سایت لطفا سوالات پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید با تشکر

این مطالب را نیز ببینید!

آماده سازی موکب جاماندگان کربلا جهت پذیرایی از زائران اربعین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *